Aktualności
LiderEST
Program wymagaja uprzedniego zainstalowania Bibliotek Systemowych Lider SP1.
Opis najważniejszych zmian w stosunku do poprzedniej wersji
Wersja 9.51.1 (2019.12.10)
-
Inwentaryzacja - wczytywanie pozycji do inwentaryzacji dla miejsca użytkowania: pomijanie środków zlikwidowanych, sprzedanych i przekazanych.
Wersja 9.50.2 (2018.01.25)
zobacz szczegółowy opis zmian w pliku pdf
-
Zmiany związane z wprowadzeniem nowej klasyfikacji środków trwałych KŚT 2016
-
Wprowadzenie nowych wydruków naklejek z kodami kreskowymi: Etykieta mała nowa (60 x 30 mm), Etykieta duża nowa (90 x 45 mm)
Wersja 9.04.0 (2016.11.15)
-
Wprowadzenie możliwości zmiany identyfikatora grupy środków trwałych na potrzeby konsolidacji ewidencji środków trwałych oddziałów firmy do ewidencji zbiorczej.
Wersja 9.03.1
-
Zmiany w wydruku "Dowód księgowy PK":
Zwiększenie wielkości kolumn w których drukowane są numery kont (Wn, Ma).
Wersja 9.03.0 (2016.09.19)
-
Zmiany w wydruku "Dowód księgowy PK":
Dodanie możliwości wybrania amortyzacji dla środków ze wskazanym typem przyjęcia.
Dodanie możliwości wydruku w następujących układach:
- Dekretacja z grupowaniem wg kont kosztów (7).
- Dekretacja z grupowaniem wg kont kosztów (8).
Drukowanie informacji o wybranym typie dekreteacji (w zakresie wydruku) w tytule wydruku.
Drukowanie numerów kont wprowadzonych w parametrach w zakresie wydruku niezależnie od wybranego typu dekretacji (konto amortyzacji kosztów, konto rozliczenia kosztów).
Inne drobne zmiany w układzie wydruku.
Wersja 9.01.0 (2016.07.21)
-
Możliwość wprowadzania dodatkowych numerów kont związanych ze środkiem trwałym w formularzu "Środki trwałe" na zakładce "Wartości środka":
- konto kosztów (7)
- konto kosztów (8)
Wersja 9.00.0
-
Wprowadzenie nowego instalatora instalującego program LiderEST.
Wersja 7.20.0 (2016.02.17)
-
Raport "Zestawienie środków trwałych - wartość na dzień":
- drukowanie wartości likwidacji częściowej dla poszczególnych środków trwałych oraz sumy tych wartości (suma ogólna + sumy w grupach).
- drukowanie wartość likwidacji LT w zależności od wybranego parametru w zakresie wydruku 'Drukuj wartość na początek roku' (netto/brutto) w następujący sposób:
a) netto - drukowanie wartości netto środka
b) brutto - drukowanie wartości przyjęcia po zmianach
Wersja 7.08.0 (2015.11.25)
-
Raport "Przyjęcie środka trwałego ( OT )":
- wprowadzenie zmian zgłoszonych przez użytkowników dotyczących drukowania polecenia księgowania: drukowanie nr konta środka po stronie Winien (zamiast po stronie Ma)
Wersja 7.07.0 (2015.08.25)
-
Raport "Zestawienie środków trwałych - wartość na dzień":
- wprowadzenie możliwości uwzględniania w wydruku środków trwałych, które zostały zlikwidowane (lub sprzedane) w roku określonym w parametrze: 'Stan na dzień'.
-
Raport "Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku":
- wprowadzenie możliwości uwzględniania w wydruku środków trwałych, które zostały zlikwidowane (lub sprzedane) w roku określonym w parametrze: 'Stan na dzień'.
-
Inne zmiany związane z obsługą dodatków do programu (wprowadzanych na zamówienie klienta).
Wersja 7.06.0 (2015.03.19)
-
Raport "Zestawienie środków trwałych - wartość na dzień":
- wprowadzenie możliwości pomijania środków trwałych przyjętych po dacie określonej w zakresie wydruku raportu.
-
Raport "Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku":
- zmiany związane z pomijaniem środków przyjętych po dacie określonej w zakresie wydruku raportu.
Wersja 7.05.0 (2015.01.23)
-
Możliwość wyznaczenia planu dla środka amortyzowanego metodą indywidualną na podstawie wartości miesięcznego odpisu określonego przez użytkownika
Wersja 7.04.0 (2014.12.22)
-
Raport "Zestawienie różnic inwentaryzacyjnych"
- możliwość wydrukowania środków trwałych według wybranej Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT),
- możliwość wydrukowania środków: wszystkich / niedoborów / nadwyżek
-
Formularz "Inwentaryzacja środków trwałych"
- możliwość wprowadzania nadwyżek do spisu środków na podstawie danych z przenośnego kolektora danych (wcześniej aktualizowana była ilości spisana),
- możliwość określenia w spisie, że będzie on przeprowadzony dla wybranego miejsca użytkowania (nowe pole w bazie danych),
- możliwość dodania pozycji do spisu dla określonego w spisie miejsca użytkowania,
- prezentowanie w wykazie spisów inwentaryzacyjnych pola z miejscem użytkowania,
- prezentowanie w wykazie spisów inwentaryzacyjnych zawartości pola uwagi,
- możliwość wycofywania zatwierdzenia spisu inwentaryzacyjnego wraz z usunięciem operacji IN (Inwentaryzacja środka trwałego) w środkach podlegających inwentaryzacji.
-
Formularz "Inwentaryzacja środków trwałych" - usprawnienia dotyczące wczytywania danych z pliku z przenośnego kolektora danych:
- przenoszenie pliku do katalogu "Pliki przetworzone" po poprawnym wczytaniu danych z pliku,
- możliwość ponownego wczytania danych z pliku z katalogu "Pliki przetworzone" (różne bazy danych) bez przenoszenia pliku,
- dostęp do katalogów z plikami ze skanera w formularzu "Inwentaryzacja",
- zmiana nazwy pliku po pomyślnym wczytaniu danych na data-godzina np. "20141117-122730.txt".
- możliwość utworzenia katalogu i podkatalogów w którym przechowywane są pliki ze skanera (DoWczytania, Wczytane).
-
Zmiany w bazie danych
- modyfikacja struktury bazy danych programu LiderEST w związku z wprowadzanymi zmianami w module "Inwentaryzacja środków trwałych"
Wersja 7.03.0 (2014.09.12)
-
Raport "Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku":
- drukowanie informacji o wartości likwidacji lub sprzedaży również w przypadku gdy wartość wynosi zero (w kolumnie "Zmiany wartości w roku"),
- jeżeli środek został zlikwidowany po dacie stan na dzień, to drukowanie go w raporcie.
Wersja 7.02.0 (2014.08.19)
-
Raport " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku":
- drukowanie informacji dotyczącej wartości zikwidowanych i sprzedanych środków trwałych w danym roku,
- po zmianie w zakresie wydruku wartości "Stan na dzień" automatyczna zmiana wartości na taką samą w polu "Pomijaj środki przyjęte po dacie",
- nie blokowanie w zakresie wydruku dostępu do pola "Pomijaj środki przyjęte po dacie".
-
Raport "Zestawienie środków trwałych - wartość bieżąca" - możliwość wyboru środków z wybranej grupy klasyfikacji środków (przykład: wybór KST = "1" spowowduje wybranie wszystkich środków przydzielonych do tej grupy np. 101, 102, 109 itp.)
-
Raport "Wykaz środków trwałych " - możliwość wyboru środków z wybranej grupy środków (przykład: wybór KST = "1" spowowduje wybranie wszystkich środków przydzielonych do tej grup, np. 101, 102, 109 itp.)
-
Raport "Wykaz operacji wykonanych na środkach trwałych":
- możliwość filtrowania operacji w zależności od: - grupy środków trwałych, klasyfikacji środków trwałych, miejsca użytkowania środków trwałych,
- drukowanie wartości związanych z operacją sprzedaży (SP) .
Wersja 7.01.0 (2014.08.12)
-
Raport "Wykaz wyposażenia i środków trwałych w wybranej lokalizacji " - możliwość drukowania wykazu dla zaznaczonych lokalizacji i miejsc użytkowania.
-
Formularz "Miejsca użytkowania środków trwałych" - dodanie kolumny "zaznaczone" oraz możliwość zaznacznia i odznaczania grupowego (po kliknięciu na nagłówek kolumny).
-
Formularz "Lokalizacje środków trwałych" - dodanie kolumny "zaznaczone" oraz możliwość zaznacznia i odznaczania grupowego (po kliknięciu na nagłówek kolumny).
-
Formularz "Typy przyjęć środków" - usunięcie problemu podczas usuwania typu przyjęcia.
-
Formularz "Typy czynności" - blokada możliwości usunięcia użytego typu czynności w teminarzu.
Wersja 7.00.0 (2014.08.07)
-
Formularz "Środki trwałe" - wewnętrzne zmiany związane z wyświetlaniem danych środków trwałych (zakładki "Wartości środka", "Arkusz").
Wersja 6.71.1 (2014.04.22)
-
Zmiany w raporcie " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku" - usunięcie problemu związanego z drukowaniem w niektórych sytuacjach gwiazdek w kolumnie wartość netto / brutto na początek roku.
Wersja 6.71.0 (2014.04.02)
-
Zmiany związane z wprowadzeniem możliwości rozdzielania amortyzacji podatkowej i bilansowej dla amortyzowanych środków trwałych (aktualizacja wartości podatkowych w operacjach US).
-
Drobne zmiany w sposobie odświeżania planu w formularzu "Srodki trwałe" (zakładka "Plan") .
Wersja 6.70.0 (2014.03.10)
zobacz szczegółowy opis zmian w pliku pdf
-
Wprowadzenie możliwości rozdzielania amortyzacji podatkowej i bilansowej dla amortyzowanych środków trwałych.
-
Zmiany w raporcie " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku"
- pomijanie w kolumnie "wartości netto (na dzień)" wartości środków, które zostały zlikwidowane lub sprzedane,
- dukowanie i sumowanie wartości przyjęcia środków przyjętych w danym roku.
Wersja 6.55.0 (2014.02.07)
zobacz szczegółowy opis zmian w pliku pdf
-
Zmiany w raporcie " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku" - nie uwzględnianie wartości środków trwałych przyjętych w ciągu roku (i latach późniejszych) w kolumnie "Wartość netto / Wartość brutto na początek roku".
-
Możliwość ustawiania/usuwania znacznika dekretacji operacji (formularz "Środki trwałe" - zakładka "Operacje" ) + dodanie prawa dostępu.
-
Wprowadzenie możliwości importu środków trwałych z pliku w formacie MS-EXCEL o określonej strukturze.
(formularz "Środki trwałe" -> zakładka "Lista środków" -> przycisk "Operacje zbiorcze" -> opcja "Wczytaj środki z pliku EXCEL".
Wersja 6.51.2 (2013.12.03)
zobacz szczegółowy opis zmian w pliku pdf
-
Zmiany w raporcie " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku" - możliwość pomijania środków przyjętych po określonej dacie (po 1 styczniu wybranego roku).
Wersja 6.51.1 (2013.11.21)
-
Zmiany w raporcie " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku" (kolumna wartość netto / brutto na początek roku).
Wersja 6.51.0 (2013.11.20)
zobacz szczegółowy opis zmian w pliku pdf
-
Zmiany w raporcie "Zestawienie środków trwałych - wartość na dzień" - sumowanie wartości z kolumny "odpis w miesiącu".
Zmiany w formularzu "Środki trwałe" - możliwość zaznaczania w wykazie środków zlikwidowanych / sprzedanych / przekazanych.
Zmiany w raporcie " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku" (kolumna wartość netto / brutto na początek roku).
Wersja 6.50.0 (2013.10.11)
zobacz szczegółowy opis zmian w pliku pdf
-
Modyfikacja raportu "Zestawienie środków trwałych - wartość bieżąca"
- zmiana nazwy raportu "Zestawienie wartościowe środków trwałych" na "Zestawienie środków trwałych - wartość bieżąca",
- możliwość wyboru wartości bilansowych lub wartości podatkowych,
- możliwość wybrania środków według typu przyjęcia,
- możliwość wyboru porządku według numeru ewidencyjnego,
- zmiany w zakresie wydruku mających na celu ujednolicenie wyglądu i zwiększenie jego czytelności,
- zmiany techniczne.
-
Modyfikacja raportu "Zestawienie środków trwałych - wartość na dzień"
- zmiana nazwy raportu z "Wartość środków trwałych na dany dzień na "Zestawienie środków trwałych - wartość na dzień"
- możliwość wybrania środków według typu przyjęcia,
- możliwość wyboru porządku według numeru ewidencyjnego,
- drukowanie podsum tylko w przypadku wybrania grupowania (według KŚT lub Grupy środków trwałych)
- zmiany techniczne
-
Dodanie nowego raportu " Zestawienie środków trwałych - wartość na początek roku"
- możliwość wydruku stanu na wybrany dzień
- drukowanie stanu na początek roku według roku podanego w parametrze "Stan na dzień"
- drukowanie podwyższeń / obniżeń poszczególnych środków w roku podanym w parametrze "Stan na dzień"
- możliwość wyboru wartości bilansowych lub wartości podatkowych,
- możliwość wybrania środków według typu przyjęcia,
- możliwość wyboru porządku według: symbolu środka, nazwy środka, daty przyjęci a środka, numeru ewidencyjnego
- możliwość grupowania według Klasyfikacji środków trwałych (KŚT), Grupy środków trwałych
- możliwość wyboru środków Umorzonych / Nie umorzonych
- możliwość wyboru zaznaczonych środków trwałych
- możliwość uwzględniania środków (domyślnie są pomijane) zlikwidowanych, sprzedanych, przekazanych
-
Modyfikacja raportu "Wykaz środków trwałych"
- możliwość wyboru porządku według numeru ewidencyjnego
- zmiany w zakresie wydruku mających na celu ujednolicenie wyglądu i zwiększenie jego czytelności
-
Modyfikacja raportu "Przyjęcie środka trwałego ( OT )"
- drukowanie dodatkowych danych: wartość początkowa, typ amortyzacji, stopa %, współczynnik
- drukowanie dodatkowych sekcji: podpisy zespołu przyjmującego, podpis osoby odpowiedzialnej za środek
- zmiany w wyglądzie raportu mające na celu zwiększenie jego czytelności
- możliwość wydruku polecenia księgowania (PK)
-
Modyfikacja raportu "Likwidacja środka trwałego ( LT )"
- drukowanie dodatkowych danych: typ amortyzacji, stopa %, współczynnik, wartość początkowa, wartość po zmianach (brutto), wartość umorzenia, wartość końcowa (netto)
- drukowanie dodatkowych sekcji: podpis osoby zatwierdzającej
- zmiany w wyglądzie raportu mające na celu zwiększenie jego czytelności
- możliwość wydruku polecenia księgowania (PK)
-
Modyfikacja raportu "Sprzedaż środka trwałego ( SP )"
- drukowanie dodatkowych danych: typ amortyzacji, stopa %, współczynnik, wartość początkowa, wartość po zmianach (brutto), wartość umorzenia, wartość końcowa (netto)
- Drukowanie dodatkowych sekcji: podpis osoby zatwierdzającej sprzedaż
- zmiany w wyglądzie raportu mające na celu zwiększenie jego czytelności,
- możliwość wydruku polecenia księgowania (PK)
-
Modyfikacja raportu "Przekazanie środka trwałego ( PT- )"
- drukowanie dodatkowych danych: typ amortyzacji, stopa %, współczynnik, wartość początkowa, wartość po zmianach (brutto), wartość umorzenia, wartość końcowa (netto)
- drukowanie dodatkowych sekcji: przekazujący (pieczęć, podpisy), przyjmujący (pieczęć, podpisy)
- zmiany w wyglądzie raportu mające na celu zwiększenie jego czytelności,
- możliwość wydruku polecenia księgowania (PK)
-
Formularz Środki trwałe
- drobne zmiany na zakładce "Karta środka"
- blokada możliwości usunięcia operacji (umorzenia), która została zadekretowana w programie LiderFK.
-
Raport "Karta środka trwałego"
- zmiany związane z drukowaniem składników środka trwałego.
Wersja 6.15.2
-
Modyfikacja formularza "Środki trwałe"
- zmiany związane z zaznaczeniem środków na liście środków trwałych.
Wersja 6.15.1
-
Modyfikacja raportu "Wartość środków trwałych na dany dzień"
- optymalizacja działania,
- prezentowanie informacji o kolejnych etapach wykonywania raportu.
Wersja 6.15.0
-
Modyfikacja formularza "Środki trwałe" - dodanie kolumn na pierwszej zakładce "Lista środków":
- "zdjęty ze stanu" - w kolumnie prezentowana jest informacja czy środek został zdjęty ze stanu oraz sposób jego zdjęcia (sprzedaż, likwidacja, przekazanie),
- "Umorzony" - w kolumnie tej prezentowana jest informacja czy środek został umorzony
-
Modyfikacja raportu "Amortyzacja planowana"
- możliwość wyboru roku dla którego ma nastąpić wydruk
- możliwość wydruku wartości bilansowych lub podatkowych
-
Modyfikacja raportu "Amortyzacja wykonana"
- możliwość wyboru roku dla którego ma nastąpić wydruk
- możliwość wydruku wartości bilansowych lub podatkowych
-
Modyfikacja formularza "Klasyfikacja środków trwałych"
- Poprawienie problemu występującego podczas sprawdzania unikalności symbolu kśt,
Wersja 6.14.4
-
Możliwość wykonania operacji zmiany planu na środku trwałym w przypadku gdy podatkowa wartość netto tego środka równa jest zero a bilansowa wartość netto jest większa od zera.
Wersja 6.14.3
-
Zmiany w raporcie "Wartość środków trwałych na dany dzień" związane z oddzielną am.podatkową
Wersja 6.14.1
-
Zmiany w funkcji wyznaczającej plan (w przypadku zmiany planu dla środków trwałych dla których jest oddzielnie liczona amortyzacja podatkowa)
Wersja 6.14.0
-
Możliwość zbiorczego zatwierdzania zaznaczonych środków trwałych według daty przyjęcia.
-
Zmiany związane z obsługą instalacji programu LiderEST w katalogach zawierających w nazwie spacje.
Wersja 6.13.0
-
Modyfikacja raportu "Wykaz środków trwałych" - dodanie kolumny "data przyjęcia" + możliwość sortowania wg tej kolumny,
-
Modyfikacja raportu "Zestawienie wartościowe środków trwałych" - dodanie możliwości sortowania wg daty przyjęcia,
Wersja 6.12.2
-
Modyfikacja mechanizmu importującego dane z programu EST DOS:
- możliwość scalania środków trwałych o takim samym numerze ewidencyjnym,
- wczytywanie słownika Stanowiska kosztów / Miejsca użytkowania
- przypisywanie miejsca użytkowania do środków trwałych,
-
Modyfikacja raportu "Karta śordka trwałego" - rozciąganie pola Uwagi.
Wersja 6.12.0
-
Modyfikacja mechanizmu importującego dane z programu EST DOS ( imort większej ilości danych m.in. wartości historycznych ).
-
Wprowadzenie możliwości zbiorczego zatwierdzenia zaznaczonych środków trwałych.
-
Modyfikacja raportu "Wykaz środków trwałych".
Wersja 6.11.1
-
Modyfikacja etykiet ( zwiększenie kodu kreskowego ):
Etykieta mała (60 x 30 mm),
Etykieta mała (60 x 30 mm) - dla drukarki do etykiet,
Wersja 6.11.0
-
Usunięcie problemu związanego z brakiem możliwości usunięcia lokalizacji w formularzu "Lokalizacje środków trwałych i wyposażenia",
-
Możliwość określenia wyróżnika zestawu bazy danych (w parametrach zestawu bazy danych),
Po wprowadzeniu wyróżńika zestawu bazy danych program będzie:
- dodawał wyróżnik do symbolu środka trwałego (podczas dodawania nowego środka),
- dodawał wyróżnik do numeru spisu inwentaryzacyjnego (podczas dodawania nowego spisu),
-
Opracowanie funkcji dodającej wyróżnik do symboli dla istniejących środków trwałych.
Wersja 6.10.0
-
Dodanie formularza 'Lista lokalizacji',
-
Modyfikacja formularza 'Srodki trwałe' - możliwość przypisania środka do lokalizacji
-
Opracowanie raportu 'Wykaz wyposażenia i środków trwałych w wybranej lokalizacji',
-
Opracowanie funkcji sprawdzającej unikalność numerów ewidencyjnych,
-
Wprowadzenie kontroli unikalności numerów ewidencyjnych w programie podczas zapisu środka trwałego,
-
Opracowanie formularza "Inwentaryzacja środków trwałych",
-
Opracowanie funkcji umożliwiającej automatyczne dodanie listy środków trwałych do spisu z natury,
-
Opracowanie funkcji wczytującej ilość spisaną z pliku z przenośnego terminala,
-
Automatyczne tworzenie operacji "IN - inwentaryzacja środków trwałych" podczas zatwierdzania dokumentu inwentaryzacyjnego,
-
Wprowadzenie nowej operacji "IN - Inwentaryzacja środka trwałego",
-
Opracowanie raportu "Arkusz spisowy",
-
Opracowanie raportu "Wykaz inwentaryzacyjny",
-
Modyfikacja struktury bazy danych (dodanie nowych i modyfikajca istniejących tabel - słownik lokalizacje, inwentaryzacja).
Wersja 6.03.0
-
Wprowadzenie możliwość drukowania etykiet z kodem kreskowym,
-
Etykieta duża (90 x 45 mm),
-
Etykieta duża (90 x 45 mm) - dla drukarki do etykiet,
-
Etykieta mała (60 x 30 mm),
-
Etykieta mała (60 x 30 mm) - dla drukarki do etykiet.
Wersja 6.02.0
-
Modyfikacja raportu Wykaz operacji wykonanych na środkach trwałych - drukowanie numeru KST, możliwość sortowanie po numerze KST.
-
Modyfikacja raportu "Zestawienie wartościowe środków trwałych" - zmiany związane z drukowaniem osoby odpowiedzialnej za środek trwały.
-
Blokada możliwości zmiany osoby odpowiedzialnej gdy środek trwały jest zatwierdzony (poprzez lupkę). Zmiana mozliwa jest tylko poprzez wykonanie operacji ZO (Zmiana Osoby).
-
Zmiany w funkcji uzupełniającej symbole środków zerami.
Wersja 6.01.0
-
Formularz "Środki trwałe" - ustawianie się na ostatniej operacji po wyborze zakładki "Operacje"
-
Możliwość określenia iloma zerami ma być wypełniany symbol środka (z lewej strony)
-
Modyfikacja raportu "Wykaz operacji wykonanych na środkach trwałych" - rozszerzenie pola z numerem porządkowym
-
Moduł zarządzania prawami - poprawka związana z funkcją kopiującą uprawnienia innego użytkownika
-
Zmiany w formularzu "Ustawienia zestawu bazy danych" (przeorganizowanie paramterów)
-
Uruchomienie dziennika systemowego (rejestrowanie wejść/wyjść do programu)
Wersja 6.00.0
-
Kompilacja programu w nowej wersji środowiska programistycznego (Visual Fox Pro 9.0).
SYSTEM:
-
Automatyczne usuwanie plików roboczych programu pozostających w katalogu tymczasowym użytkownika
-
Możliwość zapisywania i wczytywania uprawnień użytkowników za pomocą plików XML (pozwala na tworzenie profili użytkowników oraz przenoszenie uprawnień między lokalizacjami).
-
Możliwość automatycznego utworzenia poczty do wysłania z wydrukiem jako załącznikiem w postaci pliku PDF.
-
Możliwość tworzenia wydruków w postaci plików PDF, gdy program działa pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Vista w wersji 32-bitowej.
-
Okna które służą wyłącznie do prezentacji danych mają teraz możliwość przełączenia (prawy przycisk myszki) na tryb zaawansowanej prezentacji ( w stylu programu MS Outlook ) umożliwiającej dowolne grupowanie kolumn i ustawianie dowolnej kolejności danych w kolumnach
-
Blokada możliwości uruchomienia wersji wcześniejszej po zainstalowaniu nowej wersji programu
-
Dodatkowy parametr - możliwość rejestrowania wykonywanych wydruków
-
Możliwość wykonania zrzutu okna programu na drukarkę
SYSTEM - uprawnienia użytkowników:
-
1. Możliwość ustawienia czy użytkownik aktywny/nieaktywny. Użytkownik nieaktywny nie może się zalogować (program informuje, że nie ma takiego użytkownika), a także jest pomijany podczas aktualizacji listy praw użytkowników.
-
2. Możliwość kopiowania uprawnień wybranego użytkownika.
-
3. Możliwość zmiany wybranego uprawnienia wszystkim aktywnym użytkownikom.
-
4. Zmiana wydruku listy użytkowników programu: dodanie zakresów wydruku aktywni/nieaktywni, dodanie kolumny data ostatniego logowania, możliwość wyboru kolejności użytkowników na liście
-
5. Wydruk uprawnień użytkowników - zakres j.w. oraz możliwość wyboru jednego użytkownika
-
6. Informowanie na liście użytkowników o braku hasła
-
7. Dodanie przycisku Włącz redagowanie na stronach 3-6
-
8. Możliwość resetowania hasła użytkowników przez ADMINA